Wednesday, May 7, 2008

Masih ada yang sayang

Alhamdulillah..ku panjatkan kesyukuran kepada pemilik alam ini, Allah s.w.t..

Saya bersyukur kerana setelah beberapa hari blog ini disiapkan, saya telah menerima berbagai respon dan pandangan yang sangat positif daripada rakan-rakan kita yang telah melawat blog ini. Rata-rata, mereka bersemangat untuk memberi sokongan dan sama-sama menjayakan misi blog ini untuk memperkasakan Melayu. Ternyata masih ramai lagi di luar sana yang terus-menerus memikirkan nasib bangsa Melayu dan lebih membanggakan lagi mereka ini terdiri daripada golongan muda. Siapa kata orang muda lupa akan bangsa dan tidak memikirkan nasib bangsa? Kami juga sayangkan Melayu. Jutaan terima kasih sebagai penghargaan saya ucapkan kepada mereka.

Apa yang saya harapkan jika anda semua mempunyai pandangan dan nasihat yang ingin dikongsikan, bolehlah dihantar kepada saya melalui email melayukitahebat@gmail.com agar dapat saya siarkan. Sertakan bersama nama anda dan apa-apa yang berkaitan agar dapat saya sertakan sekali di dalam artikel berkenaan. Saya juga berharap agar artikel-artikel yang telah disiarkan mendapat sedikit komen dari anda semua.

Sekali lagi, terima kasih kerana masih ada yang sayang..HIDUP MELAYU HEBAT!!!

No comments: